21 marca br. w siedzibie tygodnika „Polityka” wyróżniono kolejne obiekty hotelowe godłem „Złoty Standard”. Certyfikację najwyższej jakości obsługi gościa posiada już w sumie 78 lokalizacji. Wśród laureatów kilkunastu reprezentuje hotele z województwa nadmorskich.
Uroczysta gala zgromadziła blisko 100 reprezentantów laureatów, przedstawicieli mediów oraz organizacji branżowych. Wydarzenie nie tylko służyło wręczeniu nośników wyróżnienia (certyfikatów i tablic na elewację), ale i miało charakter szkoleniowy. Zamiarem organizatorów była propagacja najlepszych standardów obsługi gości hotelowych.
– Każdy z obiektów hotelowych uhonorowany certyfikatem i godłem „Złoty Standard” realizuje w praktyce postulat „gość jest najważniejszy” – podkreśla Regina Berdy, dyrektor programu „Złoty Standard”. – To modelowe hotele, które zapewniają nie tylko wysoki komfort pobytu, ale także przyjazny, serdeczny klimat. To hotele, które szczególnie dbają o swoich gości, i jak pokazują statystyki, skutecznie zachęcają ich do powrotu.
Wydarzeniu towarzyszyła publikacja na temat programu „Złoty Standard” i jego laureatów w tygodniku „Polityka”. Wśród hoteli nadmorskich odznaczonym Złotym Standardem znajdują się m.in. Hotel Villa Baltica i Villa Sedan z Sopotu czy Hotel Łeba.